• CENTRUM SITODRUKU
  • 42 214 10 48
  • info@multicolor.com.pl
    logo_80logo_80logo_80logo_80
    • O nas
    • Usługi
      • Druk wodny
      • Druk wywabowy
      • Druk plastizolowy
      • Druk wypukły / 3D
      • Druk glitterowy
      • Druk folią
      • Posypka glitterowa
      • Druk flockiem
      • Aplikacje cekinowe
      • Druk wodny barierowy UV
      • Projektowanie grafiki
    • Kontakt

    Gadżety dla firm – koszulka z nadrukiem

    Gadżety dla firm - koszulka z nadrukiem - blog | Multicolor

    Gadżety z logo firmy to sprawdzony sposób na to, by zapisać się w pamięci potencjalnego klienta. Wszyscy lubimy być obdarowywani, a artykuły reklamowe w formie prezentu to powszechnie wykorzystywane narzędzie. Firmy najchętniej wykorzystują w tym celu koszulki reklamowe. Mają one wiele zastosowań – sprawdzą się zarówno jako oznakowany prezent dla klienta, jak i sposób na zdobycie sympatii kontrahentów czy jako odzież firmowa, a na eventach pracowniczych pomagają stworzyć wrażenie jedności. W Multicolor stosujemy zróżnicowane metody znakowania odzieży od czterdziestu lat i stale realizujemy zlecenia dla firm, zarówno małych i rodzinnych, jak i dużych, ogólnopolskich czy międzynarodowych korporacji. Z nami możesz wybrać najlepszą technikę na potrzeby Twojego zamówienia i stworzyć niepowtarzalne gadżety firmowe, które pomogą Ci osiągnąć sukces na rynku!

    Gadżety firmowe z logo – skuteczność w marketingu

    Choć obecnie spora cześć działań marketingowych większości firm opiera się na technologiach cyfrowych, tradycyjne strategie nadal są skuteczne! Potwierdzają to badania Promotional Products Association International. PPAI to międzynarodowe stowarzyszenie badające stosowanie i skuteczność produktów promocyjnych, które przygotowało obszerny raport na temat gadżetów reklamowych. Wykazało ono, że klienci przechowują koszulki z logo firmy przez ponad rok, co daje dziesiątki kontaktów z symbolem marki. Ci klienci, którzy już raz otrzymali jakiś prezent od danej firmy, łatwiej zapamiętują jej nazwę i mają względem niej pozytywne odczucia. Co więcej, według innego raportu 7 na 10 konsumentów chciałoby otrzymywać gadżety promocyjne częściej. Na pierwszym miejscu w rankingu ulubionych gadżetów znajduje się, oczywiście, odzież – wybrało ją 29% konsumentów. Konsumenci chętnie zatrzymują takie produkty, gdy są one zabawne, funkcjonalne i modne. PPAI wykazuje, że gadżety promocyjne są najskuteczniejszą metodą pozyskania klienta niezależnie od jego wieku – wszystkie pokolenia najlepiej reagują właśnie na takie prezenty!

    Koszuka z logo firmy i jej zastosowania

    • Najczęstszym zastosowaniem koszulki z logo jest jej wykorzystanie jako gadżetu promocyjnego. Jak wykazaliśmy wcześniej, to skuteczne narzędzie w marketingu. Warto przy tym zastanowić się, jak uczynić koszulkę atrakcyjną dla odbiorcy. Interesujący design czy zabawne hasło na pewno sprawi, że konsument będzie chętniej ją nosił. A skoro będzie ją nosił, to logo dociera jeszcze dalej. Dzięki temu stopniowo zapisujesz się w pamięci potencjalnych klientów.
    • Druga opcja to zastosowanie koszulki z logo jako zastępstwa dla nudnego dress code’u. Sztywne ramy dotyczące ubioru w wielu firmach budzą kontrowersje i wywołują sporą niechęć pracowników. Dobrym rozwiązaniem może być wykorzystanie koszulek z logotypem. Dzięki nim klient od razu po wejściu do miejsca pracy wie, do kogo może się zwrócić z pytaniem.
    • Koszulki z logotypem stosuje się także na wszelkich eventach firmowych dla pracowników. Jubileusze, wyjazdu integracyjne i konkursy wewnątrz firmy to doskonała okazja, by zaprezentować swoją jedność i pokazać się jako zgrany zespół. W tym pomocna może być także odzież. Ponadto w przypadku bardzo dużych firm, w których pracownicy z różnych oddziałów nie mają ze sobą kontaktu, taki uniform pozwala na łatwiejszą identyfikację.

    Zalety koszulki z nadrukiem

    • Odpowiednio wykonana koszulka z logotypem jest trwała. Wystarczy wybrać odpowiednią technikę druku na odzieży.
    • To skuteczne narzędzie marketingowe, które pozwala znacznie zwiększyć zasięg kampanii i dzięki któremu konsument za każdym razem, gdy zobaczy swój gadżet, poczuje sympatię do danej firmy.
    • Obdarowywanie potencjalnych klientów pomaga w wytworzeniu się więzi emocjonalnej z marką i w zapamiętaniu jej, co przekłada się na skłonność do skorzystania z jej oferty.
    • Możesz zamówić od razu większą liczbę koszulek i stosować ją zarówno jako gadżety promocyjne, jak i w ramach dress code’u czy na eventach firmowych, na które wybierasz się ze swoim zespołem.
    • Koszulkę z logo może z powodzeniem stosować zarówno osiedlowa siłownia, jak i międzynarodowy producent słodyczy. To uniwersalne narzędzie.
    • Porównując cenę zlecenia wykonania koszulek z ich skutecznością, okazuje się, że takie gadżety są jedną z tańszych strategii marketingowych, zwłaszcza zestawiając je z kosztami korzystania z usług agencji marketingowej. W Multicolor pomagamy wybrać klientowi odpowiednią technikę tak, by połączyć estetyczny wygląd z niską ceną.

    Praktyczne wskazówki

    Co ciekawe, badania PPAI wykazują też, że potencjalni klienci dostrzegają powiązanie między jakością produktu reklamowego a reputacją firmy. 72% konsumentów uważa, że gadżety o wysokiej jakości są dowodem na reputację marki. Istotny jest też design. Koszulka z samym logotypem może wzbudzać mniejszą satysfakcję niż taka, na której będzie także zabawne hasło, grafika lub zdjęcie. Logo wcale nie musi być najważniejszym elementem odzieży.

    Warto postawić na wybór takiej drukarni, w której stawia się na wysoką jakość nadruku. Chodzi o to, by zastosowana technika gwarantowała wysoką trwałość. Na takie usługi możemy liczyć w przypadku profesjonalnych drukarni specjalizujących się w znakowaniu odzieży, które dysponują najlepszym sprzętem. My w Multicolor możemy zadrukować aż 10 000 sztuk odzieży dziennie, dzięki czemu nie będziesz musiał długo czekać na realizację zamówienia. Dysponujemy także metodami, które pozwolą Ci osiągnąć najlepsze rezultaty w przystępnej cenie.

    Powiązane wpisy

    Jak zaprojektować oryginalną koszulkę?
    30 listopada, 2020

    Jak zaprojektować oryginalną koszulkę?


    Czytaj dalej
    Sitodruk w domu
    29 października, 2020

    Sitodruk w domu – w jaki sposób?


    Czytaj dalej
    Jak przebiega zamawianie koszulek z własnym nadrukiem w drukarni?
    29 września, 2020

    Jak przebiega zamawianie koszulek z własnym nadrukiem w drukarni?


    Czytaj dalej

    Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Państwa

    © 2019 Multicolor. All Rights Reserved.