Gadżety z logo firmy to sprawdzony sposób na to, by zapisać się w pamięci potencjalnego klienta. Wszyscy lubimy być obdarowywani, a artykuły reklamowe w formie prezentu to powszechnie wykorzystywane narzędzie. Firmy najchętniej wykorzystują w tym celu koszulki reklamowe. Mają one wiele zastosowań – sprawdzą się zarówno jako oznakowany prezent dla klienta, jak i sposób na zdobycie sympatii kontrahentów czy jako odzież firmowa, a na eventach pracowniczych pomagają stworzyć wrażenie jedności. W Multicolor stosujemy zróżnicowane metody znakowania odzieży od czterdziestu lat i stale realizujemy zlecenia dla firm, zarówno małych i rodzinnych, jak i dużych, ogólnopolskich czy międzynarodowych korporacji. Z nami możesz wybrać najlepszą technikę na potrzeby Twojego zamówienia i stworzyć niepowtarzalne gadżety firmowe, które pomogą Ci osiągnąć sukces na rynku!
Choć obecnie spora cześć działań marketingowych większości firm opiera się na technologiach cyfrowych, tradycyjne strategie nadal są skuteczne! Potwierdzają to badania Promotional Products Association International. PPAI to międzynarodowe stowarzyszenie badające stosowanie i skuteczność produktów promocyjnych, które przygotowało obszerny raport na temat gadżetów reklamowych. Wykazało ono, że klienci przechowują koszulki z logo firmy przez ponad rok, co daje dziesiątki kontaktów z symbolem marki. Ci klienci, którzy już raz otrzymali jakiś prezent od danej firmy, łatwiej zapamiętują jej nazwę i mają względem niej pozytywne odczucia. Co więcej, według innego raportu 7 na 10 konsumentów chciałoby otrzymywać gadżety promocyjne częściej. Na pierwszym miejscu w rankingu ulubionych gadżetów znajduje się, oczywiście, odzież – wybrało ją 29% konsumentów. Konsumenci chętnie zatrzymują takie produkty, gdy są one zabawne, funkcjonalne i modne. PPAI wykazuje, że gadżety promocyjne są najskuteczniejszą metodą pozyskania klienta niezależnie od jego wieku – wszystkie pokolenia najlepiej reagują właśnie na takie prezenty!
Co ciekawe, badania PPAI wykazują też, że potencjalni klienci dostrzegają powiązanie między jakością produktu reklamowego a reputacją firmy. 72% konsumentów uważa, że gadżety o wysokiej jakości są dowodem na reputację marki. Istotny jest też design. Koszulka z samym logotypem może wzbudzać mniejszą satysfakcję niż taka, na której będzie także zabawne hasło, grafika lub zdjęcie. Logo wcale nie musi być najważniejszym elementem odzieży.
Warto postawić na wybór takiej drukarni, w której stawia się na wysoką jakość nadruku. Chodzi o to, by zastosowana technika gwarantowała wysoką trwałość. Na takie usługi możemy liczyć w przypadku profesjonalnych drukarni specjalizujących się w znakowaniu odzieży, które dysponują najlepszym sprzętem. My w Multicolor możemy zadrukować aż 10 000 sztuk odzieży dziennie, dzięki czemu nie będziesz musiał długo czekać na realizację zamówienia. Dysponujemy także metodami, które pozwolą Ci osiągnąć najlepsze rezultaty w przystępnej cenie.